En un any, els índexs de resolució i resposta s'han reduït un 58%, en passar d'una mitjana de 29 dies a 17. L'alcaldessa, Mercè Conesa, destaca aquesta xifra i demana a l'OAC que segueixi reduint-la.
Mercè Conesa
És un temps de resposta prou raonable, però el compromís és rebaixar-lo a 15 dies.
Els tràmits més demanats a les OAC són:
- Altes i canvis de domicili (6.073)
- Comunicacions i peticions (2.678)
- Sol·licitud Tbus (2.483)
- Participació a oposicions i concursos (2.036)
- Reclamacions consum (1.785)
- Sol·licitud beques menjador (1.259)
- Patronal Municipal d'Educació (1.113)
- Llicències ambientals (1.006)
Al 2014 també s'ha consolidat el servei 'Ulls de la Ciutat', que ha rebut un 137% més de comunicacions de la ciutadania a través d'internet i les trucades telefòniques. D'aquests avisos, 5.817 estan relacionats amb incidències a la via pública com la recollida de voluminosos, problemes amb la senyalització viària i l'enllumenat, neteja de carrers i arranjament de la calçada.
Per tal d'ampliar les vies de comunicació amb la ciutadania, l'Ajuntament ha posat en marxa un compte institucional de Twitter, Facebook i Instagram.
Les dades de l'últim Observatori Sociològic indiquen que un 60% dels enquestats con l'OAC i el situa com el tercer servei més ben valorat, només per darrere de les biblioteques i el Museu de Sant Cugat.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.