El Consorci de Collserola engega la campanya 'Territori Vital' per promoure el bon ús del parc


  • Comparteix:

El Parc de Collserola rep més tres milions de visitants l'any

El Parc de Collserola rep més tres milions de visitants l'any

El Parc Natural de Collserola ha engegat una campanya de comunicació per promoure el respecte i els bons usos en la preservació de l'espai natural. L'objectiu és que la ciutadania es faci seu el repte de conservació i preservació de Collserola respectant la normativa del parc i les recomanacions de bons usos.

Formalment, la campanya consistirà en l'edició de materials divulgatius que es distribuiran per tots els equipaments del parc i en la renovació dels rètols dels plafons informatius de les estacions d'FGC. També es farà una campanya sobre el terreny per informar sobre la normativa vigent i per promoure els bons usos a Collserola.

Parelles d'informadors es mouran pel tot el territori, però especialment en àrees conflictives, com el passeig de les Aigües i la pista de Sant Cugat a Sant Medir. Ho explica la cap de servei d'Ús Públic, Divulgació i Educació Ambiental del consorci del Parc Natural de Collserola, Isabel Raventós.

Isabel Raventós

L'ús del parc ha canviat molt en 30 anys i tot i que s'hagi fet educació ambiental feia temps que veiem la necessitat de tornar a reforçar la comunicació entre l'ens gestor i els usuaris.


L'actuació forma part de l'Estratègia d'Ús Públic.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.