El Concurs d'Arrossos de la Festa Major canvia d'ubicació

La cita és diumenge 2 de juliol i les inscripcions s'obren el dilluns 29 de maig


  • Comparteix:

Imatge d'arxiu / Foto: Cugat Mèdia

Imatge d'arxiu / Foto: Cugat Mèdia

El Concurs d'Arrossos de Festa Major estrenarà ubicació en la seva 42a edició. La cita, una de les més multitudinàries de la festa grossa, es mou a la zona del parc de Can Vernet, a l'avinguda de Can Volpelleres, entre la ZEM Jaume Tubau i la comissaria dels Mossos d'Esquadra. El concurs tindrà lloc diumenge 2 de juliol i les inscripcions per participar-hi s'obren el dilluns 29 de maig i fins al dijous 1 de juny.

En concret, les inscripcions es realitzaran des de les 8 h del 29 de maig fins a les 24 h de l’1 de juny. Es podran fer a través de la pàgina web dels Amics dels Veterans i la Regalèssia o bé presencialment a l’Ateneu Santcugatenc (avinguda de Gràcia, 16) en horari d’atenció de 9.15 a 16 h i de 16.15 a 20.30 h, dissabtes de 9.30 h a 13 h.

El sistema triat aquest any preten evitar cues d'anys anteriors i el col·lapse de la web.

Condicions de les inscripcions


- Només s'acceptarà una inscripció per grup/paella, per evitar duplicitat d'inscripcions.
- Els números d'inscripció (que començaran pel 501) no es donaran per ordre d'inscripció, sinó de manera aleatòria. El dia 2 de juny s'enviarà el número d'inscripció corresponent al correu que s'hagi indicat.
- En aquest correu s'indicarà com abonar 50 euros com a dret d'inscripció. Aquest import s'haurà d'abonar entre el 2 i el 7 de juny expressant el concepte d'ingrés: número d'inscripció, nom del grup/paella, i del responsable. Si no es rep aquest import i les dades demandades en les dates indicades, s'entendrà que es declina la participació.
- Aquests 50 euros de dret d'inscripció serà retornat a aquells grups/paelles que no hagin estat afortunades en participar, sempre que no es detecti duplicitat del grup en la inscripció. Els imports que no es retornin per duplicitat seran destinats a Càritas.
-El número màxim de paelles participants serà de 225. En cas de superar aquest número, el dia 10 de juny es procedirà a fer un sorteig entre totes les paelles que hagin abonat el dret d'inscripció. Després de finalitzar el sorteig s'enviarà un correu informatiu amb les instruccions a les paelles afortunades que, entre el 10 i el 13 de juny, hauran d'abonar 1 euro per persona inscrita per confirmar la seva assistència. Aquelles paelles que no hagin abonat aquests imports abans del dia 13 de juny quedaran fora i es donarà pas a les paelles en llista d'espera.

Com cada any els donatius es destinaran a Càritas.






  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.