RENFE fa un balanç positiu del primer any de funcionament de la línia C7, que té 21.400 usuaris diaris


  • Comparteix:

La companyia no preveu incrementar, per ara, la freqüència de pas dels trens

La companyia no preveu incrementar, per ara, la freqüència de pas dels trens

La línia C7 de RENFE celebra el seu primer aniversari amb una demanda de 21.400 usuaris diaris. Just un any després de la seva inauguració oficial, des de la companyia ferroviària fan un balanç positiu de l'acollida que ha tingut aquest nou servei i asseguren que ha permès millorar molt les comunicacions entre el Vallès i el Baix Llobregat. De moment, RENFE no es planteja incrementar la freqüència de pas del trens, que actualment és de dos trens per sentit i per hora.

Tot just fa un any, la ministra de Foment, Magdalena Álvarez, va inaugurar oficialment la línia de rodalies C7 de RENFE que uneix Martorell amb l'Hospitalet de Llobregat. L'objectiu d'aquest nou servei era facilitar les comunicacions entre el Vallès i el Baix Llobregat per mitjà de transport públic.

Un any després, RENFE fa una valoració positiva de la resposta que està tenint aquesta línia, que fins el moment ha registrat una demanda de 21.400 clients diaris, 1.100 dels quals agafen cada dia el tren a l'estació de Coll Favà. Escoltem el portaveu de RENFE a Catalunya, Antonio Carmona.

Antonio Carmona

El primer any de funcionament de la línia C7 la valoració que podem fer des de RENFE és positiva ja que s'ha iniciat un servei que millora de manera molt important les comunicacions entre el Baix Llobregat i la zona del Vallès


Pel que fa a la tipologia d'usuaris, des de RENFE apunten que principalment es tracta d'estudiants que es desplacen cap a la Universitat Autònoma de Barcelona, i també de treballadors que van cap als diferents polígons industrials de la zona.

D'altra banda, i pel que fa a la reclamació dels diferents municipis perquè s'incrementi la freqüència de pas, actualment de 2 trens per sentit i per hora, Carmona ha explicat que la companyia ferroviària no ho considera necessari ja que s'està donant una bona resposta a l'actual demanda.

Antonio Carmona

Nosaltres sempre intentem treballar per adequar l'oferta a la demanda i creiem que dos tres per hora i sentit en aquesta línia per ara és suficient per atendre la demanda que hi ha de passatgers en aquestes estacions


Des de RENFE afirmen també no tenir per ara un calendari previst ni notícies de l'allargament de la línia fins a Mollet, al Vallès Oriental.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.