Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) estrena aquest dimarts un servei d'atenció al client per a persones sordes. Aquest servei compta amb un sistema d'interpretació en línia que ha desenvolupat la Fundació FESOCA. El software s'instal·larà a les estacions de Plaça Catalunya i Plaça Espanya, cobrint així les necessitats dels usuaris de les línies Barcelona-Vallès, que passa per Sant Cugat, i Llobregat-Anoia.
La Fundació Privada de la Federació de Persones Sordes de Catalunya (FESOCA) ha desenvolupat la primera plataforma d'interpretació on-line, que s'incorpora aquest dimarts a dues estacions de FGC. El sistema, que vol facilitar la comunicació entre la persona sorda i l'agent de FGC, compta amb una connexió via internet per webcam amb un intèrpret que coneix el llenguatge dels signes i fa d'intermediari.
Aquest nou servei forma part del Pla d'Accessibilitat per a persones amb discapacitats auditives de FGC elaborat el 2008.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.