Mercè Álvarez
Si no et poden recol·locar o no t'agrada la recol·locació, tens dret a recuperar els diners.
Si a causa de la vaga es produeix un retard de més de dues hores, tampoc no hi ha dret d'indemnització. Això sí, la companyia aèria sí que ha d'oferir menjar i allotjament.
En cas que un vol tingui connexió amb una altra companyia, cal posar-se en contacte amb la segona línia aèria. Així podrà tenir en compte aquesta circumstància que impedeix volar perquè el client no perdi el dret de devolució de l'import del vol.
Per ara, cap santcugatenc no s'ha dirigit a l'OMIC per obtenir informació sobre les conseqüències de la vaga. En canvi, les agències de viatges sí que han rebut consultes.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.