Economia aposta pel 'màrqueting de ciutat' per captar noves empreses


Temes relacionats

L'Àmbit B-30 vol establir les bases del model empresarial vallesà del futur ( 8/nov/12)

L'Ajuntament presenta 22 projectes en la constitució del Consell de Ciutat (31/oct/12)

Les ciutats de l'ÀMBIT B-30 volen competir amb la indústria europea (17/oct/12)

Noruega es fixa en el model de cooperació entre Sant Cugat, Cerdanyola i Rubí (28/set/12)

L'@Sant Cugat impulsa els nous negocis amb un nou viver d'empreses (21/set/12)

El CIT vol ser una nova centralitat econòmica de Catalunya (19/set/12)

Pas endavant en la senyalització del CIT (27/jun/12)


  • Comparteix:

Carles Brugarolas, a la dreta, en imatge d'arxiu / Fotografia: Localpres

Carles Brugarolas, a la dreta, en imatge d'arxiu / Fotografia: Localpres

El tinent d'alcalde d'Economia, Carles Brugarolas, aposta per fer 'màrqueting de ciutat' per captar l'atenció de grans empreses perquè s'estableixin a Sant Cugat. L'objectiu del titular d'Economia a l'Ajuntament és que companyies de renom de l'exterior generin ocupació econòmica directament en aquest entorn.

Per assolir aquest objectiu, Brugarolas assegura que s'ha de fer una tasca de 'lobby' i posar sobre la taula de cambres de comerç, de consultories immobiliàries internacionals i de consolats els actius i les oportunitats favorables que té el territori, no només el de Sant Cugat sinó tot el de l'eix de la B30. És per això que Brugarolas assegura, en declaracions a Cugat.cat, que la feina s'ha de fer 'colze a colze' amb Rubí i Cerdanyola.

Carles Brugarolas

Es tracta de fer màrqueting de ciutat. Hem de projectar les oportunitats favorables que el nostre territori pot generar per a la implantació de grans empreses. Ho hem de fer colze a colze amb Rubí i Cerdanyola.


En aquest sentit i de cara aquest any, Brugarolas ha afegit que les tres ciutats, que conformen el Catalonia Innovation Triangle (CIT), dinamitzaran la plataforma posicionant-la més i millor a l'espai 2.0 i creant una 'newsletter' amb les novetats i objectius que es marquen perquè arribin a les empreses que es troben en aquest territori. A més, l'objectiu és acabar la senyalització de la zona durant aquest any després d'iniciar-la durant el 2012.

Aquest febrer es farà el canvi de presidència al CIT, la dació de compte i l'aprovació del pla d'actuació del 2013.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.